fredag 7 november 2008

suck.

Det var länge sen jag var så här nere, haft så lite att säga, haft så här lite lust.
Jag stänger in mig i helgen. En värdelös helg att festa på.. Blir säkert inget bra ändå. Vart fan är all energi? Försvann den lilla man hade i takt med sommaren? Jag önskar mer pengar till mig. Mer pengar till min familj. Framförallt till lilla pappa i Stockholm.

Nu har vå sålt vår bil i alla fall. Och jag fick hålla i 50 papp. Fatta vilken jävla shoppinglust man fick. Eller dra krogenrundan med de pengarna i plånboken. Känns ganska tråkigt att vara utan bil. Fattar inte hur jag ska kunna övningsköra nu. Kommer typ aldrig kunna ta körkort. Åååååååååååka pendeltåååååååååg, jag är en loser baby, jag har inget körkoooort..


Har laddat upp med ett gäng skräckisar som jag och baby ska kolla på. Det blir mysigt. Bara mysa hela helgen. Det orkar jag med.


1 kommentar:

Abacuz sa...

Körkort, vad ska man med det till? :)
Finns ju tunnelbana!