måndag 1 juni 2009

Hård helg

Den här har varit en hård helg. Jag skulle kunna säga att det blev aningen för mycket öl, men å andra sidan kan det aldrig bli för mycket öl.
I fredags var det Arena och det var som det brukar vara. Hade skitkul och drev med allt och alla.
I lördags blev det grillning ute i det fria + lite öl på uteservering + en visit på koriander. Bakfull och jävlig när jag vaknade upp i söndags och kom på att det var systers konfirmation. vinkade av snygging och fick stressa till kyrkan.
Bakfull i kyrkan = Dålig idé.
Sedan var det släkt och smörgåstårta för hela slanten. Helt okej faktiskt.
Alltså denna helgen har jag klagat på ALLAS skor. Kan jag inte bara låta folk ha de skorna de vill? Eller åtminstone inte berätta för dem hur fula jag tycker deras skor är. SKÄRPNING! Nu ska jag käka smörgåstårta till frukost och sen ta en kopp kaffe i solen och försöka bättra på min tan som börjar uppenbara sig. Hinner man bli brun till studenten utan solarium tro?

1 kommentar:

Anna sa...

haha ärlighet varar längst :)