måndag 7 september 2009

Long time no seee..

Tjofräs!
Det var minsann länge sedan jag tog mig tid att underhålla min blogg. Just nu sitter jag med kaffe, snusen och försöker få iväg ett par jobbansökningar. Att skriva om vad jag gjort hela sommaren skulle ta alldeles för lång tid så jag ska fatta mig kort. Det har vart jävligt mycket röj och fläng runt i stockholm. Festande till klockan halv tio på morgonen, träffat nya konstiga människor, börjat på ett jobb som jag slutade samma dag osv osv.

Har inte suttit vid datorn något alls under sommaren för jag har blivit alldeles för rastlös. Men nu börjar jag hamna här ganska ofta igen så nu ska jag uppdatera den stackars bloggen. Jag kan ju börja med att berätta om helgen. I fredagen började med lite bira med Tilkku och hans polare Daniel. Detta var resultatet.











Sedan bar det av till Robin och Daniels födelsedagsfest på en klubb vid Mariatorget. Virrade bort mig lite när jag skulle hem för jag fick för mig att jag var vid medis eller något, ingen aning varför. Så det som skulle tagit tio minuter att komma hem tog nog 45 minuter.
Lördags blev det pizza på ett ställe på Hornsgatan och sedan sov jag bort eftermiddagen. Väcktes av Tilkkan och en annan Daniel och åt Tapas och kollade på The Omen orginalet som jag aldrig sett tidigare. Som var en besvikelse. Den var skit tråkig och inte alls läskig.
Och här är världes sötaste snusdosa som är endast cirka fem cm i diameter. Mangosnus från Indien. Puss på den:*

Inga kommentarer: