tisdag 3 november 2009

Nyttig vecka.

När man vaknade förra tisdagen började det med en lindrig bakfylla klockan tolvnånting. Idag ringde klockan kvart i sju och det är ett helt projekt att väcka prinsessan som sover sin skönhetssömn bredvid mig. Det blev gröt med havredryck och en kopp te till frukost och en 45 minuter lång promenad därefter. Nu känner jag mig riktigt duktig. Jag har gjort en meny för varje dag vad man ska äta och när! Jag planerar att baka bröd för det var alldeles för länge sedan. Även göra egen müsli. Detta är vår nyttiga vecka. Till fredag i alla fall. På lördag kanske vi ska förstöra allt med att åka på dagskryssning.

Förra måndagen var vi på Vampire Lounge. Det är ett riktigt schysst ställe som har en mystisk och mysig stämning på samma gång! Men det bästa är väl egentligen drinkarna. Jag är inget fan av drinkar och de jag har druckit kan man räkna på fingrarna. Men här är de jävligt goda och de använder alltid färska bär och örter. Vampire blood var en skitgod syrlig drink som var helt grön! Och om ni går dit ska ni kika in i det lilla hålet bredvid tjejtoan. Hihihi.

Inga kommentarer: