tisdag 7 juli 2009

Oj Vad länge sedan jag tog mig tid att skriva några rader här. Under tiden har jag avverkat lite sthlmsvistelser och arvikafestivalande bland annat.
Arvika var ganska ovärt egentligen. Jag jobbade som funkis med att städa vägarna och brandgatorna på stora campingen. Det var som ett jävla arbetsläger alltså. Hettan var hemsk och vi var tvugna att städa även då det nästan inte fanns något att städa på vårt område. Dessutom blev jag cp sjuk i fredags, hade halsont, hosta, huvudvärk och hela kroppen värkte. TROSTS det var jag tvungen att stanna kvar för att jobba och fick inte åka hem förens på söndag. Jag ska aldrig i hela mitt liv vara funktionär. Men jag fick se lite bra band i alla fall. Otroligt mycket mer än förra arvikafestivalen då jag antigen låg däckad någonstans eller spydde. Jag såg Tha mars volta, Röyksopp, Detektivbyrån, Nine inch nails, Welle Erdball, Bob hunb, Depeche mode, slutet av Thåströms spelning, Korn och Tiger Lou. Jag är lite besviken på att jag var så jävla sjuk och skakis fredag kväll så jag missade Fever ray. Det sög massiv hästballe.

Jag ska väl försöka ta det mesta av mitt pick och pack och dra mitt sorry ass till Stockholm för gott snart. Om någon vill komma och hälsa på så har jag lägenheten själv vecka 30 och kanske veckan efter också. Så jag tänke ha lite dropp in. Välkommen till min tvåa på liljeholmen.

3 kommentarer:

einar sa...

ja kommer gärna & hälsar på dig tullegulle!

Maja sa...

Så du flyttar helt och hållet nu också? :O
Shit, vad alla draaaaar!

Anna sa...

ojojoj! Häftigt bruttan!