torsdag 9 juli 2009

Sjukaste sjuklingen som sjukar

Jag är cp sjuk tack vare jävla cp arvika. I curse them!!!! Jag har varit sängliggande i fyra dagar nu och jag håller sakta på att förlora förståndet på grund av brist av kontakt med omvärlden. Men idag var jag inte helt överkörd och halvdöd när jag vaknade imorse. Så det känns som jag börjar bli lite bättre. Men vid det här laget har jag väl hostat tarmarna upp till bröstet så det är kört med mig ändå.

Hur många är sugna på att dra till PIP? Kolla bandlistan, den är fet. Kommer jag äntligen få se SMK och guvernören!??!!?
http://www.putteiparken.se/artister
Och vem är med på att hota Caroline af Ugglas av scenen med bajsmannen?

3 kommentarer:

aka Chasy. sa...

jag är med på allt :D HEJA PIP!

Anonym sa...

Jag ska jobba på PIP så körhårt :D
Ett måste är ju att se hoffmaestro!

Anna sa...

det vore ju faktiskt jävligt kul!