onsdag 27 augusti 2008

Beslutsångest.

Sitter här och kurerar mig med en kopp te för min onda hals. Äter också ett speciellt GI bröd, hur nyttigt nu det är egentligen.
Har fått ett mer eller midre utbrott på min dator som inte ens går att starta. Jag har massa galma bilder där jag inte vill förlora!!

Att bli sjuk känns ju som en väldigt tårkigt start alltså. Dessutom har jag börjat få lite tvivel. Ska jag verkligen sluta jobbet? kommer jag ha råd med allt jag vill göra? Även om jag slutar jobba, kommer jag verkigen fokusera mer på skolan i alla fall?

Folk, ni kan inte förstå min beslutsångest. Jag har beslutsångest över ALLT. Ska jag ta blåbärspajen eller rabarberpaj? Ska jag ta mina svarta eller vita skor till dehär kläderna? Typ allting onödigt har jag världens beslutsångest över, det är nog min svagaste sida. Jag önskar att det inte vore så mycket val här i livet. Allt beror ju på vilka val man gör hela tiden! Man får väl kanske sluta lägga så mycket tyngd på sina val hela tiden. Men i slutet så kan man ju ändå inte sluta undra, hade det varit annorlunda om jag gjort på det andra sättet istället?

Men målen jag satte upp förut kändes bra då i alla fall. Jag får leta tillbaks till den känslan.
Allt kommer bli bra. Det här ska bli ett kickass år!!!

Inga kommentarer: