torsdag 28 augusti 2008

Stockholm idag! Woho.

Sitter här och försöker välja vilka bilder jag ska skriva ut och ha i min portfolio. Det går inte alla tiders, jag är inte riktigt nöjd med alla. Men men, det får bli som det blir!

Kl 17.15 åker jag och ChallenBallen till Sthlm! När vi kommer fram blir det troligtvis Daniels företagsfest med gratis mat och dricka! Gratis är alltid gott :D Men man måste ha vårdad klädsel. Vad är det liksom? :(

Imorgon blir det hårda bud då vi ska springa runt som galningar och leta praktikplats. Det måste gå bra!! Blir lite roligare på lördag när vi ska på Nrj in the park. Afasi & Filthy spelar så jag ska lyssnar igenom deras nya skiva om och om igen på vägen till Sthlm. Dessutom kommer Lazee och han är inte fel han heller!

Nu måste jag göra mig i ordning och packa det sista. Hej hopp!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas det verkligen gå bra för er att hitta en praktikplats! Men det tror jag nog att det gör!

Vi ses imorgon :D AAAAHHH!