måndag 1 september 2008

Flummigt.

Idag hade vi filosofi första gången. Det verkar bli ganska flummigt faktiskt. Redan första lektionen fick vi försöka svara på frågan Vad är meningen med livet?. Klychigt va..

Fick vi någon praktik i Stockholm då? Njaa, skulle man väl kunna säga. Vi fick napp på ett ställe, dock i Södertälje men wtf. Kruxet var att de bara ville ta emot en. Men efter vi kollat runt lite till ska vi försöka övertala honom att vi ska få vara där båda två.
Jag fick inte visa upp Mr Julio Portfolio för någon, det var en liten besvikelse. Men det är ju bra att ha en portfolio i alla fall!

När jag kom till Sthlm torsdag kväll så gick vi på företagsfesten. Jag hade käkat två smörgåsar på hela dagen, good work. Så ni kan ju tänka er hur jag mådde efter några glas vin. Fyy fan. Var dock ganska kul ändå och jag lekte match-maker och kirrade ihop ett par som småflörtat hela kvällen. Annars var väl folk runt 30-40 års åldern och ja, jo..satteeh.
På lördagen var vi på NRJ grejen och herre gud vad det kryllade av sånadär, ni vet, små typer, oftast blonda med vitt(!?!) läppstift, hetsar runt med ciggen i högsta hugg..vad kallas de nu igen.. justdet, fjortisar!
Det var fullt av dem! Jag gillar inte att se ner på folk men förlåt, jag kunde inte hjälpa det. Så mycket fjortisar på samma ställe gör mig illamående. Men vi fick se Afasi & filthy i alla fall, och dansade faktiskt lite också. Till de tre fjuttiga låtarna de körde... Men det var kul ändå och de var grymma.

Nu tror jag att jag ska göra kladdkaka eller nått för att rätta till mitt tillstånd. Känner mig cp.
Puss och kraam, becka i en raam,

1 kommentar:

Anonym sa...

Åt inte du bara nyttig mat skrev du? Refererar mest till kladdkake-grejen! Kul att du bloggar kvinna!

// Mr.E