torsdag 18 september 2008

Porriga-lack-becka.

Idag tar jag ledigt en dag och vilar upp mig. Har fortfarande väldigt ont i halsen, och att äta, som annars är det bästa som finns i topp fyra listan blir inte alls lika roligt :(

Topp fyra i de bästa sakerna i världen


  1. Äta.

  2. Knulla.

  3. Sova.

  4. Chips.

Man skulle ju kunna tycka att chips går in under äta. Men så är det inte. Chips är något mer, det är heligt.


Idag så jag ta det lugnt i alla fall. Bara gå utanför dörren om jag blir mutad. Dricka litervis med te. Bli frisk! Orkar inte gå runt och va sådär långdraget förkyld i en månad. Har lite smått ångest över pengar. Har typ inga och de jag har måste jag köpa mat för. Jag vill ha en ny höstkofta som jag kan mysa in mig i nu när det är kallt. Plus ett par nya höstskor. Har i och för sig ett par stövlar men jag vill ha ett par stövlar med klack. Becka vill inte vara en kort höst-becka.


Här har ni en bild på mig när jag var porriga-lack-becka. Enjoy

5 kommentarer:

Abacuz sa...

Grr de där va snyggt :)
Men inte riktigt lika snyggt som naken becka :)
inget går upp mot henne! hehe

aka Chasy. sa...

brrr baby! säääcksy. jag är ungefär lika pank, ligger 2000 kr back! funderar på å sticka egna kläder.. hmm.. fast nä.
och ja, ska göra en egen bruce skiva. samt att vi ska testa å köra några andra låtar. ska bli spännande!

Anna sa...

FRRRRRRR MEOW SEXY GIRL!

Anonym sa...

GAGAGAGAGAGA!
Snygg bild och vilken kanon lista!

Anonym sa...

Haha precis :D Listan stämmer ju :D