torsdag 4 september 2008

Woho, praktikplats kirrad!

Efter många om och men så fick jag ändå en praktikplats tillslut på Indiska i Stockholm. Jag tror det kommer bli roligt och jag hoppas jag får mycket rabatt! Hihi.

Hon jag pratade med verkade vara ganska sträng och bestämd, men hon var ändå trevlig. Hon frågade ganska mycket som jag inte var beredd på så jag blev en aning ställd! Hon hade höga kvar sa hon. Men jag tror dom är trevliga där, hon ville väl bara försäkra sig om att jag var seriös. Hoppas det blir bra! Kanske ett framtida jobb om man har några kilo tur.

Jag ska alltså vara i Stockholm i en månad så jag fundrar nästan på att börja packa nu. Det ska bli kul att få umgås med dem man inte träffar så ofta!
Nu ska jag sitta och klura på min fotouppgift. Ta ett surrealistisk porträtt! Alltså, Dali var ju surrealist, och honom är jag väldigt fascinerad av. Men att fota surrealistiskt kan nog bli lite svårare. Vi får se vad det blir!

2 kommentarer:

Abacuz sa...

Fota... surrealistiskt?
Ehum...

Fota overkliga saker :P ja fan de är svårt iom att de bara går att fota realistiska saker ^^ hahaha
jävligt skum uppgift
om ni får redigera bilderna så kanske :)

Anonym sa...

Fan vad jag blev glad då du berättade att du hade fått jobbet här!