onsdag 3 september 2008

Happy times!

Idag när jag vaknade låg det en lapp från posten på köksbordet! Min älskade klänning har äntligen anlänt. Så jag tänkte snart gå och hämta min kärlek och prova henne. Sen ska vi leva lyckliga i alla våra dagar!

Gå in på http://www.stylebystars.com/ och beundra deras söta klänningar, som faktiskt inte kostar ett helt studiebidrag! Gissa vem jag snokade till mig tipset av då? Ingen annan än blondinbella. Jag har ju faktiskt hållit i mig ganska bra med den här bloggen. Kanske jag borde kalla mig Blondinbecka? Nå, vad sägs? haha

Sen ska jag mysa med Ida i hennes nya lägenhet. Sitta och röka några ciggaretter och prata skit med en supersöt kompis kan inte bli bättre en sånhär grå dag.
Hej på er!


2 kommentarer:

Abacuz sa...

yeay you :)
det är bra babe!
klänningar kanske inte är allt du ska lägga studiebidraget på dock :P men de va söta! :)

Anonym sa...

Naaaaaaw!
Jag ska fan in och shoppa!