onsdag 24 september 2008

knark och bajs

Idag har varit en bra dag. Kännt att humöret vart uppe hela dagen. Åt dessutom inte nudlar till lunch idag! Käkade sushi med Clara för att de höll på att riva inne på lagret och vid köket, så det var ganska outhärdligt att sitta där och käka. Börjar få ha kassan mycket nu och det känns jätte bra, jag vill lära mig så mycket som jag bara kan. Ska dock jobba i helgen och det är ju lite sådär, men som tur är får jag ledigt på måndag istället, och då ska Jonas firas!

Alltså shit, igår. Vi hade vart ute och tagit en öl med Jasmine och John så vi kom hem ganska sent, typ vid nio. Jag var ashungrig och trött eftersom jag bara käkat ett paket nudlar. När vi kommer upp till ingången till vårat trapphus säger en tjej "hörrni, det är någon där inne, så ni vet". Jaha vadå någon? Så vi kollar in, och då sitter det en jävla knarkare och skiter vid hissen. Såg hans håriga röv klart och tydligt. Man vill inte ha bajsare i trappuppgången när man kommer hem, är trött och hungrig. Baskemig säger jag bara.

Helgen kommer bli kul tror jag. Hela jävla Karlstad kommer upp och ska supa ner stockholmare. Hoppas att jag hinner fira Jonas lite också. Så typiskt att allt ska va på samma helg. Plus att jag ska jobba till kl 17.15 på lördag också. Hoppas fan på att jag får min sista lön också så jag har råd med lite utgång. Annars blir jag aaaaarg!
Saknar er karlstadfolk och det ska bli kul att träffa er i helgen :*
So long.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ringde dig förut!
Kommer till stockholm imorgon kl 11 och undrade hur länge du är på praktiken. Hur som, du kan väl höra av dig. Nummret slutar 7275 och ligger bland dina missade.

Anonym sa...

en bajsare alltså! gaaaaaaaaaaaalet

Anonym sa...

Helt craaazy i storstan alltså

Anonym sa...

Det ska bli underbart trevligt och träffa dig på måndag igen, och kanske en snabbis på lördag!

Abacuz sa...

Hehehe du är bra på att berätta saker asså :D
Det va en upplevelse de där. Inte var dag man får se en livslevande tjackpundare. Hehehe.
Svedmyra är underbart inte sant? ;)

Älskar dig baby :)

Anonym sa...

vad gjorde ni med knarkbajsaren?