onsdag 1 oktober 2008

Död.

Idag är jag död. har varit på Indiska i nästan tio timmar. Sen när jag slutade kilade jag som en dåre iväg till Cubus där jag inte köpt något i hela mitt liv tror jag, förutom typ lipsyl. Där fanns nämligen en väldigt fin svart kofta som inte var allt för dyr. Jag blev chockad när jag såg att den även fanns i grått. Naturligtvis bara storlek XL. Jaha, då hade man beslutsångest igan fan. Kan man gå i terapi mot beslutsångest? Jag tror jag skulle vilja ha en grå istället för svart. I alla fall så bestämde jag mig efter många om och men med att vänta, och gå till en annan Cubus imorgon och kolla om den gråa finns i mindre storlekar där. Suck.

Och mat då. Jag är så jävla trött. Kan inte nån bara skicka mat på posten. Vet inte varför men jag är sugen på bakpotatis med någon asgod röra till. Tacka vet jag min pojkvän som lämnat en hel marabou daim choklad åt mig här som jag kan ha tills han kommer hem. Är inte det kärlek så säg!?

Nä fyfan. Har inget intressant att skriva och jag känner inte för att va intressant heller. Är för trött och hungring. Byebye.

2 kommentarer:

Abacuz sa...

aw söto :)
så mycket är de inte. men de är dom småsakerna som gör det liksom ^^

Anonym sa...

Man VET att man har hittat rätt grabb när han ger en choklad, faktiskt. Nomnomnom.