tisdag 7 oktober 2008

Svacka.

Nu är jag inne i en deppig period. Jag kommer inte kunna träna då jag inte har råd med ett friskis&svettis kort och föräldrar inte längre vill hjälpa till att betala. Där kan vi alltså stryka träningen och därmed häsla och välbefinnande. Ibland så funkar inte personkemin med människor, och då blir man ju inte så jävla glad i huvet heller. Och så mycket pengar har jag inte eftersom jag slutat jobba. Heja heja heja.

Så nu känns allt inte så roligt längre. Jag behöver en fet kram :( ge mig.

Denna hösten är i alla fall en vacker höst. Med röda, oranga och gula löv. Förra hösten så var allt brunt i typ en vecka och sen ramlade det av. Dåliga löv banne mig. Idag ska jag faktiskt vara duktigt och göra klart både naturkunskapen och historian. Kanske ge mig på filosofin också. Sitta inne och mysa och dricka massor med te. Vid min stora nya lampa. Kärlek till den stora nya lampan<3


3 kommentarer:

Anna sa...

FET KRAM!

du får ta kort på lampan så att man får se den :)

Anonym sa...

hugsies!

te, cures all evul. faktiskt. och hjälper inte det kan du ju alltid gå till h&m och gömma undan lite kläder i smyg, och skratta när jag inte hittar dem :(

Abacuz sa...

haha :) söt du är

den där lampan är inte att leka med faktiskt!
du får ta kort på skenet av den :P lär ju va som ett disko i ditt rum nu?