torsdag 11 september 2008

Snaark.

SItter här och käkar frukost och förbereder mig inför dagen som komma skall. Det tar fan på krafterna att jobba till halv sju på kvällen! Och ändå går jag upp ungefär lika tidigt som annars. Det är liksom vakna - åka till Indiska - hem - käka -sova. Lite trist!

Tycker lite synd om Jonas som är sjuk hela tiden. Till och med hans hund hostar :( Vi måste ju ses någon dag!

Det blir nog en lung helg till helgen, med lite bio och sånt. Vet inte om jag är så sugen på att festa i alla fall. Fick ingen bra sömn inatt heller. Vaknade vid halv sju och kunde inte riktigt somna om efter det. Wäää, jag har ingen lust att gå utanför dörren idag. Det har fan regnat i flera dagar nu. Idag hade varigt en perfekt ligga-i-soffan-dag. Oh how I like those days..

På återseende när jag är lite muntrare!

1 kommentar:

Abacuz sa...

aw baby. :) får ta en chill kväll idag me lite mys och gott :)
försöka få dig på bättre humör!
puss