torsdag 11 september 2008

Mat?
Kom hem från praktiken för en stund sen. Funderar på vad jag ska käka. Idag blev det nudlar till lunch. Jag slår dig i att äta billigaste lunchen som man blir mätt på. Euroshoppernudlar för två spänn!! Det kallar jag jävligt billig lunch det. Slå mig på det då, vavava? Så det är vad jag käkat idag. Nu känner jag för något lite lyxigare.

På tal om lyx så är Robin ute och käkar med jobbpolare. Orättvisan är total. Det får han gottgöra på nått sätt när han kommer hem. Mohaha.
Så nu medans jag väntar på min sötboll får jag roa mig med att kolla på film. Så mycket mer händer det ju inte. Kanske borde åka och hälsa på pappa i hans nya lägenhet. En etta i Täby! Usch, inget jag kan överta sen :( cpkuk. Låt vädret vara bra då i alla fall?

Såg en affisch när jag var påväg hem "solkort, sola tio gånger för 300:-". Det är ju ändå ganska billigt. Det blir 30 spänn per gång. Kanske man borde skippa blekfishuden nu och se fräsch ut?
Äh..vem orkar.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nudlar är den bästa maten någonsin! Vem behöver lyx? Bubbelbad, skumpa och masage är väl inge gott? HEJA NUDLAR :D

Anonym sa...

dyngsnygg bild, beckaboo.

Anonym sa...

Jääääälvar vilken snygg bild

Anonym sa...

hej tjejen! om du vill ha med bilder till utställningen så får du mejla in den idag! jennifervigren@hotmail.com

Anonym sa...

kanske dags att ge lite av din snygghet till mig, va :(?

Anonym sa...

jävlar va läcker bild tjejen!