måndag 15 september 2008

I DITT ANSIKTE!

Sitter och kollar på Magnus Betnérs nya show/program "I ditt ansikte". Magnus Betnérär kung! Han är så jävla rolig. Vet ni vilka jag gick förbi idag? Björn Gustafsson och André Wickström! Björn Gustafssonär ju med i en show som går av 19 och 20 september på china teatern här i sthlm. Undrar om det finns några biljetter kvar? Jonas Gardell är också med i showen. Han är ju så söt!

I lördags blev det som sagt restaurang med emelie och några av deras vänner. Käkade ceasarsallad som var sådär för att kosta 149 spänn, men den var god. Sen drog vi hem till Emelie och Anderz och spelade guitarhero och de nya trummorna till det. Man kan va ett helt band! En som sjunger, en på basen, en på gitarren och en spelar trummor. Drack lite mojito, några shots och rökte vattenpipa. Provade också lackläder och beslutade oss att vi någon gång ska prova att gå på Decadence. Där är det typ bara tillåtet att ha lack/"fetisch-kläder" och vad man hört kan det gå ganska vilt till. Haha, måste prova något sånt här någon gång i sitt liv!

Sen drog vi in till stan och gick till rockklubben Medusa. Jag fattade typ ingenting där, det var väl dels alkoholen, men jag tyckte hela Medusa bestod av underjordiska gångar. Hade fan aldrig hittat ut där själv! I söndags hade vi bakisdag och myste. Warhammer släpptes så min nörd nördade vid datorn nästan hela dagen. Men jag älskar honom ändå :*
Puss och kram på er!


3 kommentarer:

Abacuz sa...

nej det är jag som älskar dig!
<3 :)

Anonym sa...

åh, i ditt ansikte var så sjuukt bra. eller ja, han andra snubben som pratade var lite sisådär, men magnus var kung!

Anonym sa...

JONAS GARDELL!!!!!! <3<3<3 han är så braaaaaa :D
jag kollade också på i ditt ansikte.. hehe den var kul :)
jag saknar dig med
jag behöver komma bort från karlstad, kanske kommer upp till stockholm ngn dag bara för att typ fika runt lite och se lite nytt...^^ hör av dig någon dag? :) puss