måndag 8 september 2008

Första dagen på Indiska.

So, detta vad alltså första dagen.
Jag blev inte slaktad, de var faktiskt väldigt trevliga :) Speciellt en tjej som heter klara, och är i min ålder. Tror hon precis hade fyllt 20. Jag fick larma lite kläder och flytta runt på kläder samt hänga alla butikens kläder i storleksordning! Kläder kläder kläder. Börjar ordet låta roligt? Det finns inte så mycket mer att göra för mig, men jag är inte direkt överraskad, och jag klagar väl inte heller. Någonstans måste man ju börja!

Balles fest i fredags var rolig och jag spyr på alla dryga som tyckte något annat och klagade. Dra hem i så fall! var lite bakis i lördags men det gick bra på tåget till Sthlm, inget illamående eller nått. Myste hela kvällen sen med babe och kollade på sex and the city-filmen. Jag lagade as god mat med kantareller! Jag älskar smörstekta kantareller, det finns nästan ingen godare! Myste ännu mer igår och kollade på Batman - The dark knight.

Ska mysa ikväll igen. Det är det som är det bästa nu i en månad famåt. Nu kan vi mysa varje kväll älskling :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad bra att det gick bra på indiska idag. du ska bara veta hur avis jag är!
och JA! kantareller är godast ^^

Anonym sa...

Hörde att Challe pratat med dig.
Den 26;e kommer vi till stockholm och då ska det supas =)