onsdag 27 augusti 2008

Stockholm imorgon.

Yeah!
Efter bara två inlägg så bytte jag blogg. Efter smarta tips så bytte jag ifrån blogg.se hit till blogspot. Fuck bloggs reklam!
Just nu känner jag mig något peppad! Var i stan med Min Egna Balle förut. Vi fikade och köpte livsnödvändiga saker inför helgen. Det blev en jävligt sexig pärm och 25 fotokåta plastfickor att lägga foton i. Detta ska nämligen bli min nya portfolio. Eller ja, min första portfolio. Nu är bara frågan vilka foton jag ska ha där i.

Vi ska gå runt i StadenStaden Stockholm och visa upp våra onekligen professionella portfolios, och hoppas på att någon vill ta emot oss som praktikanter i fyra veckor! Om ingen gör det tänker jag slå dem. Hårt. Beware..

Dessutom ska jag ju mysa sönder med min drömprins. Give me some suger papa.

Önska oss lycka till!

Inga kommentarer: