torsdag 23 april 2009

jefla sur

Alltså, när en finne sätter sig mitt emellan pattarna då vill den baskemig bara jävlas!
Hur jävla rättvist är det då?

Sitter och försöker plugga psykologi. Det går sådär. Jag får typ damp av att det är sol ute. Inte när jag har så mycket att göra, okej? Imorgon blir det förhoppningsvis ölning utomhus med engånsgrill och en massa jävlar annama. För varje droppe jag grinat ska jag fylla på med öl! Bästa kuren. Om någon läser och också känner för utomhusölning så är det bara att haka. Det är det som är så skönt nu när man kan börja festa ute. Alla ska med! Så kom igen nu people, det ska bli fucking uppåt 20 grader i helgen!!

Det är skönt att det har lugnat ner sig nu i alla fall. Var bara måndagen som var kukdagen number one.

Hey you guys, I'm ok.

2 kommentarer:

ida sa...

fennar suger jämt ^^
jag är ingen öldrickare... men imorgon blir det premiär då antar jag xD

Anna sa...

Det är bra det vännen!