tisdag 7 april 2009

Varför har inte dygnet 28 timmar?

Har inte direkt velat skriva här för det skulle bara bli ångestladdade inlägg i alla fall. Ångest är vad jag känner över precis allt 24/7.
Fattar bara inte hur jag ska hinna med allt i skolan. Fet ångest. Jag måste söka sommarjobb/jobb, söka in till olika högskolor/universitet, jag måste bestämma mig när jag ska flytta, jag måste ha en balklänning och en studentklänning och jag har aldrig pengar. ÅNGEST.
.
Men nu skiter vi i det. Helgen har faktiskt varit fin ändå. Robin kom och jag tog hem chokladpraliner för över 200 spänn och lite te så det blev lung myskväll. På lördagen var vi faktiskt och tränade båda två, vilket aldrig hänt förut! Hurtigt som fan. Sen på kvällen blev de chips och film. Efter det drog vi till Amigo och sänkte några öl med några av Elins polare. Trevligt gäng!
.
Nu såhär på vardagarna är jag bara astrött. Jag står på hårt stengolv dagarna i ända så jag är har sjukt ont i fötterna när jag kommer hem runt sju-tiden. Och nu är det meningen att jag ska träna och plugga. Just nu önskar jag att dygnet hade några timmar extra. Snälla?

5 kommentarer:

Maja sa...

Jag skrattade gott åt påsen som dina bilder kom i, för övrigt. Helvete, vilken ful brun färg den hade! Haha. Galet kul.

Annars så hänger du i bra. Jag hejar på dig!

Anna sa...

Håller med helt och hållet! Hur fan ska man hinna med allt?

Abacuz sa...

Ah inte kul de här sista året :/
Det är inte direkt smart att ha alla inlämningar på en och samma gång ^^
Men det hör väl till lite, alla går igenom skiten :( Det är bara att pina pina. Och typ vara glad man inte läser Matte D eller nåt ^^

Men du kommer klara det. "No fuckin' doubt"!

ida sa...

håller med. ska döda den jäveln som kom på tiden.

ida sa...

håller med. ska döda den jäveln som kom på tiden.