måndag 20 april 2009

Vad i helvete?

Ska jag behöva byta mitt jävla bloggnamn till Becka Unhappy eller? Ska de va så? Vill vi ha det så?
NEJ!

Jag fattar inte. Hela förra veckan var sjukt. Folk har vart helt utflippade och dumma i huvudet. Folk som sviker till höger och vänster, bakåt och framåt. Jag förstår inte vad som har hänt med folk den här våren. Det är som alla blivit galna. Och speciellt förra veckan. Vecka 16 i april från härmed heta "olycksveckan där idioterna träder fram". Jag jag ska passa mig extra noga denna vecka varje år.

Hur många ska med och dränka sorgerna i alkohol till helgen? Let me hear you say it.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är redo för att bli klappkanon!

Maja sa...

Jag tycks vara den enda med vårkänslor. Alla andra har lagt kärleken på is.
Jag ogillar så jävla hårt.

Einar sa...

Jag skulle om jag var med dig <3

Jonas sa...

Jag hade jättegärna velat festa lite, men tyvärr befinner jag mig i sthlm ju! Det suger!

Anna sa...

AMEN GIRL!!