fredag 19 december 2008

Fredag.

Fan va nice med en ny väska som kom och överraskade mig på posten idag. Den är lite störra sådär så jag tror jag kan ha den till packningsväska också, när jag åker mina Stockholms vändor. Inte sämre är det ju att jag köpte den för 50 spänn.

Inte fel heller att käka sushi till lunch på nya sushistället Happy Kitchen i Haga med Anna och Elin. Deras sushi rekomeneras! Supermysigt första date ställe! Sen mötte vi upp Ballen och fikade.
Sen tjockade jag mig till max med Ballen och Elin, när vi klämde i oss både vitlöksbaugetter från Lidl (LOVE THEM!!!) två olika sorters chips, (tyvärr inte franska örter), och två olika Ben & Jerrys. Jag var så mätt så jag visste inte riktigt vart saker ville komma ut. Half Baked är nog faktiskt den godaste B&J glassen.
Sista gången jag träffade Ballen innan hon överger mig för att sola och må kung. Fy fan.
Kommer sakna:*

2 kommentarer:

Anna sa...

riktigt snygg väska alltså!!

ja jävla challe... hoppas att det är typ regnperiod så att hon blir lika blek som jag! svårt för henne att bli kanske :D

Anonym sa...

Älska väskan!

Och ja, gillar också den B&J-glassen bäst. Eller näst efter Cookie dough ;)