tisdag 2 december 2008

kavajad

Jag har varit lite bad girl och shoppat på internet.
Köpte precis en svart kavaj som ser jävligt nice ut. Det ser ut som det är svart siden inuti. Blir nog snyggt med uppvikta ärmar. Men vafan, den kostade bara 60 spänn och då är frakten inräknad i det. Så det är en billig kaval alltså. Hat suktat efter en svart eller grå ganska länge. Jag har blivit en dam i kavaj. Och jag gillert.

Imorgon blir det lite produktfotografering i studion hela dagen lång mer eller mindre. Jag längtar tills imorgon faktiskt då det är spenatlasagne till lunch, haha! Ska även checka av en bild i min fördjupning. Har en aning panik, det känns inte som om jag kommer få klart alla bilder. Uh.

Alltså idag gjorde jag världens godaste torsk-gryta! Hade glömt bort hur god den vita lilla fisken var då jag förätit mig på lax i ett par år. Dessutom är torsk kär i vitlök. Torsk <3 vitlök = sant.
........................................................
Höjden av tristess

Inga kommentarer: