fredag 5 december 2008

heja idag också.

Idag känns som en bra dag. Kommer få bild nummer två i min fördjupning klar och supernice förhoppningsvis. Så nu känns det som jag äntligen kommit igång med det också.

Sedan ska jag iväg och fika med min gamle vän Emanuel. Det var länge sen jag träffade honom nu när jäveln flyttat till Norge. Inte helt okej. Kan inte folk bara hålla sig i sverige :(

ska också vara jävligt flitigt med ballen och sätta fart med naturkunskapen som OBS OBS OBS vi inte har börjat med. Men det kommer nog gå rätt snabbt när man väl har börjar tror jag. Vi ska väl inte göra feta mvg-arbetet i alla fall.

Sen kommer myset när vi ska till vedugnen med några brudar i klassen och käka. Det är så jävla lyxigt att käka på restaurang! Jag skulle nog nästan kunna räkna de gånger jag vart på restaurang i mitt liv. Det vill alltså säga, inte så överdrivet många gånger. Så jag ser verkligen fram emot det. Beslutsångest när man ska välja vad man ska äta bara^^

Sen kommer partyt då arena är helt cp i huvudet och har beach party. Jag fattar inte hur de får in allt sand. Det ska vara sand, 30 grader varmt och massa badbollar. Kul med lite sommar mitt i vintern dock.

Och så vill jag tillägna detta inlägget till klementinen. Min bästa frukt. Mer behöver inte sägas. Den är bäst.

2 kommentarer:

Anna sa...

haha vi har inte heller börjat med naturkunskapen än...

Fan vad spännande det ska bli ikväll ;)

Anonym sa...

Jag tänkte ta min bild på dig på onsdag! Jag fixar jordens tuggummi och du.. ja, du är där helt enkelt!