söndag 21 december 2008

Söndag.

Fyfan vad gött, nu har jag köpt alla julklapparna.
Inte en jävel kvar. Inga jävla pengar kvar heller för den delen. Tror de flesta kommer bli glada, förutom mamma för hon hatar alla julklappar hon får.
Har lagat så jävla god mat idag också. Så nu är jag mätt som fan och ligger och myser i sängen. Tänk att det snart är julafton. Och ett fucking nytt år! Det är helt sjukt vad tiden går fort, jag hinner verkligen inte med. Jag får ångest.

Jag har köpt ett par snygga lack-boots också, för den sköna summan 20 spänn. Inte riktigt ankelboots som jag ville ha men det där duger. Nu är det bara ett par stentvättade 80-tals jeans och möjligen en fuskpäls som saknas om jag hittar en billig. So long folks!

4 kommentarer:

Anonym sa...

jisses kvinna, vart hittar du alla billiga prylar? äre typ tradera?

Becka Happy sa...

japp. Tradera är min guldgruva<3

Anonym sa...

sounds GOOD Girl :D

Anna sa...

tradera alltså? kanske ska börja hänga där lite mer :P