onsdag 3 december 2008

heja idag

Detta kändes som en produktiv dag. Har fotoat massor med väskor till projektarbetet, och det känns jävligt skönt att allt är igång på riktigt nu.

Efter det så åkte jag till stan och fikade med Ida. Det var ett tag sen så det var roligt! Sen gick vi hem till mig och lagade mat och käkade. Det blev typ samma som igår fast med lax istället^^ Var cpgott det också.

Ska käka lite pistagenötter nu. Borde plugga också men jag orkar inte riktigt sätta igång med allt. Jag vet inte vad det är som tar emot men plugga känns riktigt jävla tungt och det går inte att komma igång. Jag blev onekligen chockad förut när jag märkte att det tog 12 minuter för mig att gå hemifrån - till hemköp och köpa pistagenötter - och komma hem. Jag är fucking wonderwoman!!

Någon som har ett hett tips om en bra serie?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Känner igen det där med att plugga.
Jag kommer aldrig heller igång. Alltid sista minuten men man får ta och ta sig i kragen och sluta bli att ta allt i sista minuten!

Abacuz sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

HeyHey! Sen när behövde WonderWoman plugga?? ;)