fredag 2 januari 2009

Fredag.

FYFAN!
Alla ni som köpte de stentvättade jeansen med hög midja på Monki nu på rean: Jag hatar er!! Det var mina jävla jeans.
Har i alla fall fått mig några fina grejer på rean. Ett par tights och en klänning som är smickrande för figuren och framförallt tuttarna. Ingen dålig sak.

Imorgon ska jag hem i från stora staden. Har varit här i en vecka nu, men det känns faktiskt inte som det vart så länge. Stockholmsveckan har bjudit på lite supa hos emeluttan, lite släktmiddagar här och var, träffat polare till Robin och lite fika med Elin, och runda på stan med Jonas.

Julen spenderade jag nere i Dalsland hos släkten. Det är som det brukar där nere, var inget speciellt med denna gången. Drack mormors kokkaffe, som förövrigt är det bästa kaffet i världen. Mormor och morfar är alltid packade när vi är där. Har det något med oss att göra? Så jobbiga är vi väl inte.. hah.

Ikväll blir det iaf lite bio, ska se The spirit. Den verkar vara jävligt bra. Ska käka lite i stan innan också. Blir säkert mysigt. Men imorgon bär det hem som sagt, och som tur var skulle Elin med på samma tåg så då har man någon att fördriva tiden med i alla fall. Tåg är så JÄVLA tråkigt.

3 kommentarer:

Anna sa...

dom är slut i karlstad också :O fan liksom...

Anonym sa...

amen trist för dig va som inte kan underhålla dig på ett tåg ;) det är det bästa stanna tiden metoden som helst juh! :D

Anonym sa...

Det var supermys att träffa dig!
Vi måste ses snart igen! <3

PUSS