lördag 10 januari 2009

Lördag.

Fika och Girls night out.
Igår var en sådär lagom mysig dag som man önskar att alla dagar såg ut, med en fika hos sin lärare istället för skolan, och en supertrevlig utgång med brudarna i klassen!
Först var vi hos Sara och splede lite Buzz. Och jag skulle kunna vunnit om jag hade velat! Sen bar det av till Arena och Elin åkte hem :(
På Arena dansade vi som galningar och jag fick mig även en dejt till balen, kommer du ihåg det Maja! haha, skulle jag va killen? Kvällen avslutas iaf som sig bör på day and night. Jag tog en strips som var mycket värd 20 spänn! Medan andra fulla glada begav sig till efterfest så gick jag hem och snackade med folk på msn. suck. Det ska man aldrig göra när man är full. Jag hade på mig mitt fina hårband igår som jag förövrigt tappade bort, och min FINA FINA väska gick sönder!!? Jag är hjärtkrossad och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till utan den.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Rawr, snygga tjejen!

Anonym sa...

JUST FUCKING DET! Du är ju min partner nu! NAJS!

Anna sa...

va? 20 kr? jag är fan pank nu efter allt :D

hatar att tappa bort saker och det är fan inte kul när dom går sänder heller? säg inte att det var den svarta med guldkedjan?