onsdag 21 januari 2009

Onsdag.

Soldiers of jah army - värdens skönaste musik.
Som vi alla vet är jag en ny becka med korvar på huvudet och jag trivs som fisken i vattnet. Imorgon ska jag besökta stora staden, och med på resan ska även Elin och Ballen!

Fyfan asså, jag vet inte vad det är med mig, men jag är typ hunrig heela tiden. Och sugen på chips som aldrig förr. Och jag kan inte sluta tänka på vad mysigt vi kommer ha när vi ska fira mig och Anna på restaurang! Längtar efter pizzan.. och fyra glas vin.
Jag längtar även tills vi ska sätta i resten av löshåret...
Jag längtar tills jag får underbart sex imorgon..
Jag längtar tills maten är klar..
Vilket betyder att jag måste sätta igång att laga den nu! Det blir tikka masala och ris! nomnomnom. Men här har vi andra korvar

5 kommentarer:

Abacuz sa...

aw myselimys det ska bli :)
sen får du hålla handen på fredag haha

helgen kommer bli perfa :)

Anna sa...

jag orkar inte att du är så snygg!
jag orkar inte att det kommer bli så jääävla kul när vi fyller år!
jag orkar inte att du alltid äter spännande mat + att även jag har förvandlats till en gottegris!

Anonym sa...

Fan, Beckibus. Du är så jävla snygg.
(Det måste dock vara ett tecken/straff att ordverifieringen är HORA!)

Anonym sa...

Like I SAD!!!! Wondeful! Wonderful äs hell :D:D

Anonym sa...

Åh, vad mysig helg du kommer att ha!
Idag ses vi, och du är snyggast i dina korvar!

PUSS