söndag 10 maj 2009

Hejdå karlstad

Familjeråd hos familjen Gladh.
Nu är vissa beslut tagna. Jag kommer inte kunna bo kvar i Karlstad om jag ens hade velat, för nu ska hela familjen flytta dit redan i december detta året. Eller då har vi rättare sagt köpt en lägenhet som hela familjen får plats i. Så då är det bye bye Karlstad på allvar och om jag ska komma och hälsa på måste jag helt plötsligt ha en sovplats hos någon. Hur weird känns inte det!

Men det är skönt att man kommer ha hela familjen samlad på ett och samma ställe. Det var länge sedan vi såg ut och betedde oss som en familj. Och även om det är ett tag kvar så är det ganska fint att ha det att se fram emot.

Nu känns allt lite bättre när man är helt säker på att man alltid har en plats att bo, precis i den staden man vill bo. Nu skiter jag fullständigt i vad som komma skall, jag har i alla fall en plats att sova och mat. Jag kommer leva och frodas! Och så länge man lever och frodas är allt ändå helt okej. Det slänger vi upp en snygg becka på. Can i get a amenaah!

4 kommentarer:

einar sa...

åhh tullegulle så du kommer flytta till sthlm helt säkert <3 flyttar du i sommar eller väntar du tills december? miss ya :*

Jennifer sa...

Hooooolla!

Anna sa...

shit giiirl! vad kul :D
amenaah!!!

Abacuz sa...

babe :) du borde inte redigera dina bilder så hårt :P du ser platt ut!
i know you look better in person!