fredag 8 maj 2009

Pjuh. Jag har öl, kvällen är räddad.
Idag har jag varit på ungdomsmott. och tagit ut staven. Hon måste gillat att cutta mig för hon höll på i en jävla kvart. Jag har hög smärttröskel men jag gillar inte när någon skär i mig i 15 min. Men nu är min kropp sig själv och förhoppningsvis kommer mitt välmående snart också. Lär väl få en trevlig och redig mens också. Jag ser fram emot..

Så nu förbereder jag kvällens utgång med The sugarhill gang, eftersom det inte finns nått som får mig mer party. Hippidihopp. Sen ska jag ut och festa med knull och tutt (gissa filken film de namnen är ifrån och vinn ett fikon)

Så jag ska låta tuttarna ragga ikäll. Då jag fullkomligt suger på det. Hur fan gör man!? And if becka plays her cards riiiight, she'll bring home a new boyfriend toonight...!

4 kommentarer:

Maja sa...

Åååh vad jag vill säga fucking åmål gällande knull och tutt.. Men det kan inte stämma?
Någon svensk ungdomsfilm i alla fall. :D
Tumme upp till titsen! LYCKA TILL!

Anonym sa...

Haha! du är fett crazy

Abacuz sa...

hahahaha.. galet!

Anonym sa...

men eeeuuuw vilka hängtuttar