lördag 23 maj 2009

Melody club.

Igår bjöd mina sparpengar mig och Amanda på Melody club. Det var faktiskt en rolig kväll som tog slut alldeles för snabbt, fattade typ ingenting när klockan var två. Arena borde verkligen stänga tre.
Kvällen började ganska sent ändå med förfest hos en Anna på färjestad med Elin, Anna, Maja och Jennifer + tjej vars namn jag glömt. Tror vi han vara där i högst en timma. Sedan gick Jag och Amanda hem till mig av någon anledning innan vi drog till arena. Det var mycket folk och supersvettigt på dansgolvet. Men det är ganska mysigt ändå. Kvällen avslutades på donken med avsikten att vi skulle ragga upp en kille åt mig. Man kan konstatera att Mc Donalds inte är stället att ragga på.
Jag är så tacksam över att jag inte behövde se någon knulla inatt. Tack.

2 kommentarer:

Anna sa...

Jennie heter hon ^^

Haha ragga på Mc Donalds är BÄST :D
haha!

Maja sa...

Haha, tacksam är rätt ord!