söndag 24 maj 2009

Woho

Ganska bra helg ändå för att ha vart "pank". Igår blev det nachos och öl och det är ju inte dumt. Speciellt inte när man spetsar det med lite Nile city.

Och idag så kan man faktiskt ana en bränna på armarna! Jag satt i solen ett tag och det kändes som det brände i alla fall. Och nu är jag lite röd så jag hoppas verkligen det inte bleknar bort!! Snälla! Idag ska jag få åka och träna också. Nästa vecka måste jag typ träna varje dag om jag ska hinna få en killer body till studenten. Känns ganska dömt till att misslyckas. Oh well

Och så lite onödig fakta. Idag åt jag ett ägg. Jag HATAR ägg!?!?

4 kommentarer:

Anna sa...

Jag måste också träna apmycket nu! Vi får ta tag i det där :)

Haha fan vad coolt! Jag hatar också ägg men har ätit det till frukost typ 5 gånger nu :O

Maja sa...

Ägg.. Har du inte lärt dig någonting av dina 19 år i livet?

Jonas sa...

åh, vi borde börja träna tillsammans när du flyttar till sthlm, jag funderar faktiskt på att byta gym! :D

Abacuz sa...

Heja heja,
Det är bra. Du tränar mycket mer än jag.