tisdag 5 maj 2009

Ljusare tider!

Jag har gått och vart bitter i typ...över ett år? Det är baskemig på tiden att ändra på det! Jag kommer knappt ihåg varför jag började blogga. Men det var för att skaffa mig ett NYTT liv. Börja träna, äta bättre, slita i skolan osv.

Jag har inte kommit sådär jättelångt på de där grejerna. Förutom att göra bättre ifrån mig i skolan. Jag har varit jävligt duktig på senare tid skulle jag själv vilja påstå, och jag har kammat hem ett par sköna mvg. Så nu är det bara träningen och käket kvar! Plus min bitterhet. Jag vill inte gå runt och vara en bitterfitta hela jävla tiden. Det ska vi ändra på.
Imorgon ska jag till Ungomsmott. och snacka om hur bra min p-stav egentligen är för mig. Är det den som fått mitt humör att fucka up så totalt? Har vägt för och nackdelarna ganska länge.
Fördelar:
Jag har inte haft mens på ungefär två år. Det passar mig jävligt bra och det är SÅ skönt! fördel två är att den håller i cirka fyra år till och jag behöver inte punga ut ett skit mer för den.
Nackdel:
Jag har tappat min humor och mitt goda humör. Jag mår piss. Dessutom vore det synd att ta ut den då jag faktiskt betalade över 500 spänn för den.

Men när jag tänker efter. Jag kan väl offra mitt mensfria liv för ett liv av att MÅ BRA? Har jag varit dum i huvet i två år eller. Klart som fan den ska ut. Men..helvete vad skönt det är att inte ha mens....

1 kommentar:

Anna sa...

du har verkligen förtjänat dina mvg:n! riktigt starkt jobbat :)

jobbigt att det var så dyrt. men det är som du säger: bättre att ha ett roligt liv! :)