tisdag 19 maj 2009

mensbarn

Att åka ända till Elins hood för att ta en promenad var inte bra för min förkylning. Nu är jag överdrivet svettig av någon anledning, mitt huvud dunkar som fan och jag ligger och gapar stort för att jag inte riktigt kan andas med näsan. Komma och trösta mig nurå?

Att snacka om sthlm känns bra i magen faktiskt. Jag tror det kommer bli bra. Eller jag vet.
Jag har glömt att stoltsera här på bloggen med att jag fick MVG på mitt projektarbete. Är någon nöjd tror ni? Betygen suger ju faktiskt inte, även om de inte blir så bra som jag hade tänkt mig kanske. Men jag är nöjd över min insats under den här terminen så det är skitsamma. JAG ÄR NÖJD, FÖR JAG ÄR GLAD, FÖR JAG ÄR NÖJD.

Har fått min första mens på två år nu också. På något sätt är jag stolt över den. Jag är en fullkomligt normalt fungerande kvinna!

3 kommentarer:

Maja sa...

Hallelujha och prisa mensen!

Anna sa...

Härligt bruden!! :D

Jonas sa...

Men grattis till ditt MVG! :D