måndag 16 februari 2009

Måndag.

Du är så jävla duktig, kvinna!
Japp, igår var jag duktigast. Jag började plugga klockan 11.00 och pluggade tills jag åkte och tränade. Friskis var inte alls sig likt! Det var mycket fräschare och de hade byggt om en hel del. Jag gick på ett baspass, som är ett sånt dät lagomt pass. Trodde jag skulle bli slutkörd i alla fall, men jag blev inte så trött som jag trodde! Jag fick fina flasch-backs från när jag tränade där som mest i åttan. Shit, då tränade jag fem gånger i veckan ibland. Men det var andra grejer i åttan känner man, när tuttarna var mindre och man inte behövde få dubbla käftsmällar varje gång man hoppar. kabonk kabonk. Nej, så hemskt är det väl inte, men de ser ut att vara farligt nära attack när man kollar ner! I don't like.

Men när jag tränade igår så kom jag ihåg hur mycket jag faktiskt gillar det, och att jag saknat det som fan. Hur man svettas med ett femtiotal tanter, sedan kör avslappning på deras kalla golv och bara vara asnöjd. Sedan vara ännu nöjdare när man går hem och lagar en nyttig bulgursallad. Vi slår ett slag för att vara hälsosam! Hallelujah!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, låter bra att du är flitig med plugget :) Det är inte så kul att gör ibland.

Åh, bulgur. Jag blev sugen på kyckling och bulgur nu!!!!

Anna sa...

Det är såååå himla härligt att vara nyttig och sund också! Detta måste vi köra hårt på :)