söndag 1 februari 2009

Söndag.

En kanonhelg.
Fredagen var kanonkul och lite sjuk. Ja, men vad hände då? Vad hände inte i fredags skulle jag vilja säga. Det roligaste måste vart när Elin spillde ut mist en halv öl över hela mig och sedan slickade upp det som kom på tuttarna. Det är en bra kompis det. Det dracks och dansades som galningar och fyfan vad full jag blev. Men en kanonkväll! Igår skulle alla ut igen men jag och Robin stannade hemma och hade kul för oss själva, vilket innefattar kompiösa mängder chips och aktiviteter i sängen. Dessutom har mina bäbisar blivit klara också så jag kan äntligen släppa ut håret om jag har lust, utan att det ser ut som om jag bara har fyra dreads i håret! Snart får jag finbesök från det lama berget och sushi ska käkas. Hell yeah!

1 kommentar:

Anna sa...

Fredagen var helsjuk!