torsdag 12 februari 2009

Torsdag.

Sushi-time
Jag är asmätt. Det beror på att jag precis kommit hem från Elin, där vi proppade i oss sushi och chips. Det är alltid välkommet. Tack Elin!
Fick därefter världens äckligaste jobbigaste kallaste cyklingtur hem. Nästan tolv minus och snoret fryser typ till is. Jag fattar inte ens varför jag cyklar i detta vädret. Kan jag inte unna mig en bussresa i alla fall? Men det känns så jävla ovärt. Jag längtar till våren...

Nu måste jag verkligen försöka plugga lite. Hann med lite historia förut men som vanligt somnade jag. Måste i alla fall skriva klart intervjun tills imorgon. Vi ska gå på musikal på textkommunikationen och det känns väl helt okej.
Imorgon dock! Är det dagen vi alla har tjatat om (mest jag och Anna)! Och jag kommer vara så jävla snygg. Ni förstår inte! Ska försöka fixa batteri till kameran. Det känns som den måste med! Eller är det någon annan som orkar ta med kamera? Min är så jävla stor. Vore kul att få lite kort från kvällen!
Nu råder jag alla att vila upp sig ordentlig och lägga sig tidigt. För imorgon kommer bli en låååång dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag längtar också till varmare tider! Jag vill ha maj nu, det skulle sitta väldigt fint! Då är det inte många dagar kvar till sommarlovet!!!

Anna sa...

Jag kan ta med kamera :D jag tror maja har anmält sig som fotograf under kvällen! TAGGAD SOM EN GNUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!