onsdag 18 februari 2009

Onsdag.

Pluggandet blir min död.
Suck. Alltså när denna veckan är slut kommer jag ha men för livet av allt detta pluggandet. Jag har pluggat konstant sedan söndag morgon, och då jag inte pluggat har jag varit i skolan eller tränat. Kul liv. Fast träningen är faktiskt kul!

Börjar fundera lite smått över studenten. Har blivit influerad vare sig jag ville eller inte. Nu vill jag också shoppa balklänning, studentklänning, skorna och allt som hör till. Fast jag alltid trott att jag inte skulle lägga så mycket tungd på det där. Visst studenten är kul, men hyra/köpa en klänning för tusenlapparna är överdrift och så jävla onödigt. Jag vill numera även vara fit och snygg på balen. Därför börjar en ny era nu. Den hälsosamma. Klarar jag mig utan chips till balen? Svaret är antagligen nej, men jag kan ju fan försöka. Hädanefter är det morotsstavar och avokadodipp som gäller. Vem är med mig?!
Har ett hum om hur jag vill se ut på balen i alla fall. Jag vill faktiskt ha en helvit klänning tror jag. Cremevit, öppen rygg. Öppen rygg är en självklarhet. Och skorna? Jag dregglar efter dessa..

3 kommentarer:

Anna sa...

jag är självklart med på det sunda ;) OCH SKORNA!! habbahabbahabba!

Anonym sa...

Jag har redan dragit igång med det sunda och tro det eller ej, gått ner 1 kg.
GAH! Skorna...

Anonym sa...

avokadodipp? morötter? xD hahha beckabeckabecka jag skulle aldrig klara det :D choklad! *dreggel*