onsdag 11 februari 2009

Onsdag.

Birthday!
Hell yeah. Idag var det min tur att vara födelsedagsbarnet no 1.
Dagen började mysigt med att vakna klockan tio och äta så segt man bara kan till några avsnitt av Two and a half men. Så skönt att dricka morgonkaffet i lugn och ro.
Såg även en dokumentär om en snubbe - Bobbit - som blivit av med halva snoppen. Ja, hans fru hade cuttat av kuken när han låg och sov, sedan kört iväg med halvan och slängt den på någons gräsmatta. Alltså, haha. Lite roligt är det ju. Chop chop.
Sedan åkte jag iväg och intervjuade "människa i media branschen". Efter det kirrade jag friskiskortet så nu ska jag fan börja träna på allvar. Som jag har längtat! Jag ska bli sund och välmående, och om så är möjligt - ännu snyggare!
Åkte till stan och fikade och shoppade massor, och det bästa var att jag fick allt för 300 spänn! Ärligt, jag förstår inte hur jag lyckas ibland alltså. Jag köpte ett nagellack, en midjekjol med söta knappar, en partyväska och ett helspetslinne/klänning! Käkade potatissallad och lax när jag kom hem också, vilket inte var fel på något sätt! Åh vad lax är gott.
Jag har inte pluggat något idag, vilket jag borde, för vet ni vad. Idag har varit min dag hela dagen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du fyller år, du fyller år, du är bäst!

Anonym sa...

Yey! Grattis igen.
Till veckan när även mitt kort är fixat så trimmar vi våra gudomliga kroppar till max!

Anonym sa...

Grattis än en gång!
Jag vill också fylla år nu, hoppas tiden går fort.
Men snart kommer du hit till Sthlm, det kommer att bli underbart! <3

Anna sa...

PARTY IMORGON!

och du måste ta med mig ut och shoppa. Jag lyckas bara hitta dyra grejer :P

Anonym sa...

Åh Grattis i efterskott! jag kan bjuda på födelsedagsfika nån dag! :D