söndag 1 februari 2009

Söndag.

Bajsutmaning.
Blev utmanad av challe. En såndär rolig en!
4 av mina favoritprogram:
- Scrubs
- True blood
- öh.. family guy
- simpsons, juste heros som de va förut. Där fick ni fem.
4 saker jag gjorde i går:
- Åt massa chips
- knullade
- åt mat
- pruttade ikapp med min pojkvän
4 saker jag ser fram emot:
- Fira födelsedag på Napolie
- studenten
- sommaren
- när jag blir rik och chillar överallt i hela världen
4 favoriträtter:
- Sushi
- thaikyckliggrytor/thainudlar
- sallader med couscous/bulgur
- och favoriten for now kikärtsbiffar!
4 saker på min önskelista:
- Blir fett med rik
- komma på vad jag vill göra i livet
- få en decent lya i sthlm
- men vafan.. bli snyggare/lycklig och allt såntdär?
4 personer som jag utmanar: Jag vill utmana hela din jävla släkt.

1 kommentar:

Anonym sa...

thanks babe :)