tisdag 10 februari 2009

Tisdag.

Åh fyfan vad mätt jag är. Gjorde en veggi-korvs wook med bulgur och mangosås. Det var asgott. Jag gillar inte såndär wook man köper i frysta påsar. Det är mycket godare att göra själv. Snackar jag om något annat än mat på den här bloggen egentligen? Näe, för vet ni vad, mitt liv är baskemig MAT. Inte nog med att det är gott, det är kul att laga! How great is that!?

Jaha, och helgen.. vet inte vart jag ska börja och inte vart jag ska sluta. Fredagen var det största misstaget av dagar att gå ut på. Saker som inte borde hända skulle inte hänt. Det var länge sedan jag var så rädd. Länge sedan jag grät så drastiskt. Min älskling kom på lördagen och tog hand om mig i alla fall. Älskar dig, du är bäst:*
Men jag hade roligt på förfesten med Jennifer och Maja, och jag tror jag hade ganska kul på arena också. Vem vet? Kommer man inte ihåg så har man troligen haft jävligt roligt.

Och igår så bjöd snälla Anna på fika. Det var jättegott! Jag kan verkligen bara äta en enda kakbit, sen är jag asmätt. Det är någon med mig och söta bakverk som ínte fungerar. Därför dränker man sig i kaffe istället. Och på fredag ska vi firas båda två, vilket jag kanske också skrivit om i varenda blogginlägg på senaste tiden? Men what the heck, jag känner ju bara på mig att det kommer bli kalasbra stämning och skitkul så då får man längta lite.
DESSUTOM är Elin så snäll att hon tänker laga sushi åt oss! MAT MAT MAT!! Säger jag bara.
Life is food. Food is life.

3 kommentarer:

Anna sa...

Det är okej att skriva det i varje inlägg för VI FYLLER ÅR, VI FYLLER ÅR, VI ÄR BÄST! :D

Abacuz sa...

"Kommer man inte ihåg så har man troligen haft jävligt roligt."

Mja, kan ha nåt med alkoholintaget också :P

Dra ner lite på det kanske? :P

Anonym sa...

vad hände då? **