onsdag 4 februari 2009

Onsdag.

Gottfolk.
Idag har jag köpt olja till mitt hår. Så hädanefter kommer det inte lukta massa hår utan nämligen mango! nomnomnom. Köpte dessutom en söt liten sjal som var perfekt att ha i håret. Fin rea på Eldopalen! Sen åkte jag hem och käkade kvarbliven sushi och kollade på Maria Larssons eviga ögonblick. Den var helt okej faktiskt.
Fick finbesök även igår och det lagades massa sushi. Jag tror inte jag sett så mycket sushi på samma gång i hela mitt liv! Det var en sådan vacker syn.. blev nästan tårögd. Elin lyckades faktiskt att göra laxbitarna! Credd alltså. Sedan lite chips och trefemmor på det också, helt perfekt.
Nej, om man skulle göra lite religion.. suck.
Snart närmar sig firandet av födelsedagarna två! Är så jäävla sugen på den där pizzan och vinet/ölen. Och sällskapet och va roligt vi kommer ha! Är lite orolig över att det helt plötsligt är massa folk som ska med. Får vi plats där ens? Jaja, saker löser sig.
So long!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du följer väl med till stockholm imorgon? :D

Anna sa...

Det ska bli så jävla kul också!!! :D kommer vi att överleva?!

Anonym sa...

Kul Blogg, Join us ! vi vill gärna ha dig på secondlife :)

Läs bloggen:

http://www.secondsweden.se

http://secondlife.bloggy.se

Anonym sa...

Åhhh, vad gott!