fredag 20 februari 2009

Textlektion.

Mycket värd textlektion idag också. Skriv klart krönikan som du egentligen var klar med igår, sedan öva på att skriva rubriker och ingresser i tre timmar. Spare me.
Har skrivit om min krönika flera gånger, känner mig helt pantad i huvudet och har huvudvärk. Nu vill jag hem och sedan åka och träna. 
Och kanske.. kanske ska jag ta en hemmakväll för en gångs skull. Spara lite pengar. Umgås lite med farsan som kommer hem idag. Jag vet inte när jag verkligen umgicks med honom sist och jag måste erkänna att jag saknar honom! Ska laga en mysig Ceasarsallad i kväll vilket som i alla fall, jag är sjukt sugen på det. 
Nu har jag tränat för tredje gången denna veckan. Jag ska avverka en fjärde gång idag. Jag ska orka. Kom igen!
Hoppas ni inte har allt för kul utan mig i kväll! Det började krypa i fingrarna på mig redan igår men jag ska försöka motstå. Det går. Jag kan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det går inte alls! Du måste med. Fattaru va bruden?

Anna sa...

önskar att jag var lika stark som dig :D det är inte lika kul utan dig vettu!