tisdag 3 mars 2009

Väderhelvete.

Det är fan nog. Nu är det överdrivet mycket jävla vinter! Kan det inte dra sig tillbaka lite, snälla? Bara så det inte är en pina och näst intill självmordsförsök att cykla ute.
Nu har jag kommit på vad jag ska läsa för något. Och att jag kanske inte har poängen att komma in. Så hädanefter blir det råplugg för hela slanten. Jag klarar det, de här tre sista månaderna. Jag ska sluta gå ut varje helg, det funkar inte. Nu kommer jag vara tråk-becka/plugg-becka/ångest-över-att-inte-få-gå-ut-becka ett tag. It sucks.

Stockholm var mysigt. Käkade på restaurang två gånger, en med pappa, käkade fläskfilé med friterad potatis och rödvinssås OCH bearnésås! Jag älskar mat med två såser! Ju mer sås desto bättre. Hallelujah. Sen käkade vi revbensspjäll med Robins farsa och familj, det var så jävla gott. Var ute med Elin och hennes kompisar på torsdagen, Gröne Jägarn var inte så illa som man har fått höra! Så jag hakar nästa gång igen! Tråkig nog tappade jag bort min älskade mobil, den bästa mobilen jag har haft i hela mitt liv. Men vad gör man.
Träffade en ny polare i sthlm också, hon var as schysst. Synd att hon flyttade till Oslo dock. Vi gick till Zapata, världens bästa affär och köpte skönaste byxorna. Jag älskar dem.
Slutligen vill jag säga vad fan är det med Stockholmklubbars vakter!?! GÅ OCH DÖ!!
Summa summarum, summan av kardemumman, det var en bra vecka ändå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men Beckaaa jag kommer sakna dig ute på Arenis :(

Anna sa...

hörde om vakten! dom kan dö dö dö!
MUMS på ditt hår när det är utsläppt för övrigt. Så jävla snyggt kvinna!