fredag 13 mars 2009

Studentfesten 2009.

Jaha då var det dags! Studentfesten ikväll. Tror det kommer bli askul! Verkar som många ska dit så jag hoppas på en svinkul kväll. Annars vill jag typ ha tillbaks mina pengar. Så jävla dyrt :(

Det stora frågan är vad man ska ha på sig. Jag vill ju klä mig lite party i alla fall. Men inga kläder jag har känns speciellt party just nu. Får fixa något. Jag funderar ju på att ha på mig lack-klackarna i alla fall. Det är väl på tiden nu! Men nått mer än skor kanske man borde ha?
På tal om skor så gjorde jag ju kapet på myrorna med dessa sötnosar. Välkommen till min skosamlig!
Jag känner mig överlag väldigt söt idag så då spelar det inte så stor roll vad man har på sig.
Over and out!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså, den där bilden var förbenat söt.

Anonym sa...

Du är fruktansvärt söt!
Tack för skivan, igen =)

Anna sa...

MEOW sötboll! gå naken :)

Anonym sa...

MMM mums på ditt hår :)

Anonym sa...

Coola stövlar!

På www.arntyochmirry.se har vi lite delade meningar om vinnaren i Melodifestivalen! Spana in :)

www.arntyochmirry.se

Anonym sa...

DU är för SNYGG!