söndag 15 mars 2009

Besvikelse och ha-begär.

Fredagen var en stor besvikelse. Jag skulle nästan vilja säga att förkröket hos jocke var roligare än själva utgången på Nöjes. Som många känt: Man sprang bara runt hela kvällen och letade efter folk. Nöjes var alldeles för stort och man hittade inte en jävel. Dansgovlet var cp och jag ramlade. Nu har jag en stor blåtira/bula på smalbenet. Robin lyckades pricka allt vad en lyckad kväll ska innehålla. Lite skratt, lite gråt, massa supa, och lite pissböter. Jag är avundsjuk. Jag checkade av allt utom kissböterna så jag hade det väl ganska bra ändå jag med.
Alltså nu är det fan i mig nog. Jag ska ha en lång klänning, och jag skiter i om jag är för kort och försvinner helt i den! Har ni sett den nya Lindex reklamen? Sjukt snygg klänning. Jag måste faktiskt ha den. De har jätte fina flätade skärp på Lindex nu också för bara 79:- Gladiator skor på H&M är fan skitbilliga, bara 198:- Väskan vore inte fel heller. Men kolla klänningen!? Dessa saker vill jag ha på mig nu!! Ge mig sommar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

em jag vet. jag vill också. :'

Anonym sa...

Underbart alltihopa! :-)