torsdag 19 mars 2009

Alltså jag är så jävla sugen på en ny tatuering. Nästa projekt kommer bli en vid magen/ljumsken eller vart fan man ska säga som slingrar sig till ryggen typ. Jag vill även testa lite färg denna gången, något röd-aktigt. I form av blommor typ. Som bakas in med samma stil som den jag har på axeln. Såg en as snygg tatuering på en tjej som hade typ bruna blommor huller om buller, det låter lite fult med bruna men fan vad snyggt det var!! Topp tre de en an de snyggaste tatueringarna jag sett. Inte vanliga tråkiga blommor heller utan de var verkligen unika. Den som ändå hade pengar..
.
Nu när våren är här så fylls man ju av glädje och... shoppinglust. ja just ja, pengar. Jag vill ha nya våriga kläder. Orkar inte att jag har ett sånt behov. Det är tur att jag alltid lyckas köpa billiga saker i alla fall. Palla om man ville ha massa märkesgrejer hela tiden.
.
Har i alla fall varit en bra dag trots att jag inte tränade. Fick tillbaks filmkunskapsprovet där jag satte ett MVG. Skönt! Känner fortfarande irritationen över de ynka sju frågorna. Men men, det gick ju bra! Bättre att kunna för mycket än för lite. Nä nu ljög jag, jag tycker det är jävligt onödigt och jag orkar inte fylla min hjärna med onödigt skit jag aldrig kommer använda. Efter det åkte jag hem och loopade och fixade dräddsen, och tvättade dem också. Så nu mår de fina fisken. Sen bakade jag och Ida kärleksmums som var cp men jävligt goda. Så jag kan väl inte klaga på den här dagen. Vill passa på att hylla spotify, fy fan vad smidigt.

3 kommentarer:

Abacuz sa...

visste du skulle älska spotify ;)
välkommen till klubben!

till er som läser detta.

http://spotify.fleo.se/ <-- få en egen invite!

Anonym sa...

Hylling! ;D

Anonym sa...

åh, jag vill också tatuera mig. funderar att göra det på miami ink! hoppas det inte är för dyrt :P